C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Bosan
Ahad, 8 Disember 2013 • 6:27 PTG • 0 comments
Assalamualaikum,
Nobody know me right? haha.
Setelah sekian lama menghilang akhirnya aku muncul jua.
SPM is OVER. Tapi tapi yang tak bestnya bored tahu dakk!
Tak tahu nak buad ape dahh. Nak koje, menunggu orang call tak dapat2.
Aku rase aku bagi no betul aku. Sedih r mcm ni, penat tau nak carik koje ni.
So bila da jdi penganggur terhormat ni duduk je lah rumah.
Seriously tak syokk nak keluar pun takda duitt.
Duduk rumah, buad ape yg patut then online, tgk tv. Haish bosan kan?
APA BOLEH BUAT DAAA~


MY WORDS;
Assalamualaikum, Salah silap harap dimaafkan. I'm not perfect. Thank you.


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;